Monday, May 5, 2014

Circus Night/Noche de circo

Hello my beauties today I want to share with you guys a very casual outfit which I wore when one of my very good friend and I took our kids to the circus. The circus was amazing as always unfortunately there was an accident during one performance and nine people got injured. That being said with this outfit I was thinking comfort but I also wanted too look stylish as well.

Hola bellezas hoy quiero compartirles un atuendo muy casual. El cual use cuando una muy buena Amiga y yo llevamos nuestros niños al circo. Desafurtunadamente 9 personas se lastimaron en un accidente espero se recuperen pronto. Bueno eso fue muy triste y aunque ellos son muy profesionales aveces no tenemos control de todo. Con mi atuendo yo estaba pensando que queria estar comoda pero a la vez queria tener estilo.




Well I love this little denim dress I would love to wear it with some white keds sneaker but at least now I know what my closet is missing lol ;)

Bueno me encanta este vestidito de mezclilla, me hubiese gustado combinarlo con unos tenis de keds blanco. Pero bueno ahora se lo que hace falta en mi closet jeje.

Details/Detalles
Dress/vestido forever21
Shoes/Zapatos foldable shoes you can get from any where/ Zapatos que se pueden doblar y guardar en la cartera se pueden conseguir en cualquier lado.

And I forget to mention for some reason I am obsessed with cold shoulders clothing.
Y se me olvidaba mencionar que estoy obsesionada con la tendencia de cold shoulders (hombros frios) 





No comments:

Post a Comment